dimarts, 15 d’abril del 2008

Avui ha estat la meva primera sortida com alliberat total.

He quedat amb el Gabriel (lo jefe) davant del restaurant les 7 portes , on en recolliria per anar a Girona.

Tinc una sensació molt entranya, no estic acostumat a anar per el carrer aquestes hores del dia. Sempre fins ara estava a l’oficina de Fira i no en creia que a fora hi havia vida.

Ha estat un trajecte molt curt , la conversa ha estat molt amena, es bo que ens coneguem plegats, la relació es diferent, fins ara ens veiem de tant en tant i no teníem cap responsabilitat un cap a l’altre, espero que la relació no canviï , donades les circumstancies.

hipercorHem arribat a Girona, he recordat vells temps l’època que vaig a estar a punt d’anar-hi a treballar per el Hipercor, hi en passat per davant i he tornat a tenir una sensació entranya.

Be arriben a un bar on havíem quedat amb el Secretaria General de la Fsap a Girona l’Andreu, també a vingut el Dídac. Han estat parlem amb el Gabriel sobre la distribució de la feina a Girona, hi ha molt camp per recorre i nosaltres des de Barcelona els hi estem tirant una mà.

Desprès hem anat a la Delegació que tenim a Girona, hi hem estat amb dos companys més comentant temes diversos.

consell co baix amp Desprès hem anat cap a La Bisbal de l’Empordà on teníem que donar recolzament els companys del Comitè del Consell Comarcal del Baix Ampurdà, estem en minoria en aquesta entitat, amb una assemblea que s’havia convocat amb el treballadors.

Jo estic totalment en practiques i no he fet mes que prendre notes sobre el que es deia i escoltava les intervencions de l’assemblea.

Canvia molt quant fem les assemblees a la nostre empresa, i et tu que tens que donar la cara davant dels companys.

Ara ho veig des de un altre prisma i no m’afecta tant per que la meva implicació en el dia a dia no es la mateixa fora de Fira.

Quant estic a Fira es totalment diferent la perspectiva també ho es.

Be hem tingut una entrada triomfal , sense donar-nos érem fora de la reunió prèvia per que la Presidenta del Comitè (UGT) has ha fotut fora.

Desprès el Gabriel ha intervingut a l’assemblea i els seus comentaris han agradat molt a la gent i en algun moment ham posat en un compromís a la gent d’ UGT, que veien que l’assemblea se’ls hi anava de les mans.

Ells portaven un propòsit i el Gabriel els hi ha destrossat totalment. No era lògic el que ells proposaven i es veia que els interessava , sobre tot a la Presidenta, que es tenia que pactar ja, alguna relació oculta tindria que haver-hi.

Al final s’ acordat que s’analitzaria l’oferta de la empresa i es presentaria una contraproposta mes adient i real, no com la primera que va presentar el comitè que era una exageració.

Durant l’assemblea varem detectar algunes persones que podrien ser interessants per formar part de la secció sindical.

figueres Un cop acavada l’assamblea hem anat a portar a l’Andreu a Figueres. Alli en menjat unes tapas i corrent cap a Barna per poder agafar el tren de les 19 i poder anar cap a casa com cada dia.

He arribat a casa cansat, molt mes que sempre pero feliç i content , ha estat el meu primer dia d’alliberació i no tan sols sindical si no també professional.

En fa l’afecta que aquesta nova feina sera molt gratificant per a mí.