dijous, 17 d’abril del 2008

Avui m’espera un dia fort.

estramblajustoliveras_transbordaments_3_standard Aquesta vegada he quedat amb el Gabriel que en recolliria a l’Hospitalet a l’estació de RENFE. Quant he arribat a Sants he seguit trajecte fins Hospitalet, al intentar sortir el bitllet donava error i no podia sortir, sor que el segureta no ha posat problemes.

Avui he conegut la companya actual del Gabriel.

Es un dia gris i per fi plou, però encara que feia molta falta que plogués a nosaltres ens ha complicat el viatge, conduir amb pluja no es el millor que et pot passar.

Sort que Gabriel condueix força bé, ja sabeu que soc un pejiguero amb aquest tema i que en costa anar en cotxe sense conduir, només hi vaig amb determinades persones.

ajuntament vidreres Be el nostre destí es Palamós, però primer tenim que passar a veure un company de Vidreres.

Es un tipus molt trempat, si us tinc que ser sincer no recordo com es diu però es veia de molt bona fe.

Hem estat una bona estona. Hem esmorzat be per que segur que després no dinem , ja que jo tinc que estar sens falta a Fira a les 17h i no se a quina hora acabarem a Palamós.

Hem anat cap a Palamós, i hem trobat caravana degut a la pluja i les obres que estan fent a la carretera.

PENTAX Image  Havíem quedat amb els companys del Comitè de l’Ajuntament , aquí tenim majoria nosaltres, que anàvem a constituir la mesa de negociació del conveni hi era molt important que hi assistíssim donat que havia un petit entrebanc i es constituïa mesa única, tan per laborals com per funcionaris.

Hem tingut una reunió prèvia amb els companys d’un quart d’hora, i ens han explicat alguns problemes que tenen ells al seu Ajuntament.

Tenen un cap de RRHH nou i els politics (PSC) son també nous. Hi havien per par de l’empresa 3 politics el de RRHH i un assessor extern que no tenia molt bona relació amb Gabriel, s’ha fet el lloguis i tot anat força be.

Hem estat força estona per constituir la mesa , donat que es tenia que fer procediments especials per que després no hi hagin problemes, ja que en aquesta mesa es negociarà tot , tan lo que es referent als laboral com als funcionaris.

Després un cop acabada la reunió, eren mes de les 14:30 hem acabat de concretar temes amb els companys del Comitè i en principi tornarem a pujar el proper 8 de maig que es quant es torna a convocar la mesa. No se si jo pujaré.

fira_barcelona Com e dit abans hem baixat cagan llets a Barna, jo tinc que estar sens falta a Fira a les 17 h, no hem dinat , sort del esmorzar a Vidreres, però a saber on el tenim , el mes segur es que ja estigui als peus. Tinc una gana que m’esmolo però no tinc temps ni per menjar un bocata.

Arribo a la reunió 5 minuts tard, acabava de començar, el tema va sobre JSP i l proposta que fa l’empresa per canviar els horaris d’aquest col·lectiu.

La reunió s’allarga mes del compte i acaben passades les 19, ja he fet tard per agafar el tren i en tindré que esperar a de les 20h , a sobre avui tenia un sopar a Vic amb el Puigcercós. No hi podré anar en sap molt de greu.

Per sort el Jordi encara esta a Barna i pujaré amb ell. Així podré anar al sopar,dia complert.

puigcercos-892 El sopar ha estat un èxit per tot, primer amb la gana que tenia he menjat com un bacó, no tinc per que amagar-me’n, desprès el Puigcercós ha estat pletòric, mai l’havia vist tan convincent com aquesta vegada, cada dia m’agrada mes com parla i com pensa.

Desprès l’Albert en porta fins a casa.

lit-desfetPer fi he arribat a caseta son la una i mitja de la matinada i agafo el llit totalment pla.

Demà serà un altre dia.