dimecres, 23 d’abril del 2008

Diada de Sant Jordi

santjordi

Avui es la festa del Patró de Catalunya, encara que com a catalans tot i sent el nostre patró no es festa a la majoria de pobles de Catalunya, no es el cas de l’Hospitalet que si es festa.

Avui es un dia especial, per a mi aquest dia sempre a tingut un encant diferent recordo que sempre anàvem a passejar per les Rambles quant era un crio i compràvem el llibre i la rosa per la xicota. Avui m’he llevat amb l’idea de tornar a anar a passejar per les Rambles a mig matí.

rosa Primer de tot he anat a Fira a complir amb una tradició que fa un bon temps que faig, els he portat una rosa a les meves ex-col.laboradores com cada any i aquest any no he fallat, han estat molt contentes per que m’he recordat d’elles. Per mi sempre seran unes bones companyes. A mig mati volia sortir cap a les Rambles però, he preferit anar a donar un volt per Fira a veure la gent i l’ambient que es respira, aquesta es una de les meves tasques actuals. Tinc que ser curos amb el tema no vagi a ser que algú pugui pensar que estic fen campanya electoral per el 2010 , no es així però sempre de mal pensats ni han a tot arreu.

En venien ganes de passejar-me tranquil·lament per els diferents departaments de la casa i amb prudència, per que ells estan treballant , parlar amb el companys.

Eh tret un bon profit del tema i he detectat alguns problemes que no havia tingut en compte fins ara. Es curiós que si no et bellugues no t’arriben les coses. O quant t’arriben ja es complicat el solucionar-les. A partir d’ara estaré mes a la aguait.

També e felicitat a tots els companys que es diuen Jordi de diferents maneres, personalment amb el Calduch i en Freixes , per e-mail a la resta de companys de Fira , per SMS al Jordi Casals i al Serra i al Arumi i al Jordi Montserrat l'he trucat per telèfon i l' he dit que el tornaria a trucar el diumenge que era la mare de deu de Montserrat com faig cada any.

Be sense adonar-me m’ha passat el mati, i a les 13:30 havia quedat amb un amic per dinar, feia força temps que no ens veiem però ens hem anat trucant i ha viscut el meu procés fins ara i tenia ganes de saber com anava tot.

zarautz-2 Hem anat a dinar a un restaurant Basc que hi ha al carrer Elisi, 13 , jo he anat alguns cops hi es menja força be , una mica car però molt bo. Per cert ha pagat ell els i passara com despeses de representació a la seva empresa. Es un crack.

Ha estat un dinar molt distes i hem parlat de moltes coses, la mes significativa ha estat el que m’ha trobat molt canviat des de l’ultima vegada que ens varem veure i que feia millor cara i que en trobava molt il·lusionat amb el projecte que porto entre mans.

Un cop hem acabat de dinar , he deixat tot i e volgut anar cap a casa, per poder arribar d’hora, crec que ho tinc merescut, i encara no havia comprat la rosa a la jefa, i tenia clar el que volia portar-li. No he trobat el que volia però l'he comprat quelcom similar , aquest any la rosa era de ferro forjat amb espelma inclosa, es diferent al que tothom fa.

Ha estat una de les millors diades de Sant Jordi de fa molts anys. Estic conten, mica en mica en baix recuperant i soc mes feliç que mai. Sembla un somni.

Us deixo un link d’una pagina que he rebut i que esta molt be.

http://www.gencat.cat/catalunya/santjordi/felicitacio/2008/index.html?id=61582631